Особливості використанням мобільних телефонів на уроках іноземної мови

Горобченко, Н. В., Баюн, К. Й. (2022) Особливості використанням мобільних телефонів на уроках іноземної мови. Імідж сучасного педагога (2(203)). pp. 45-49. ISSN 2221-6316

[img]
Preview
Text
Download (129kB) | Preview

Abstract

Навчання з використанням інформаційно-комунікаційних технологій у цілому й мобільних технологій зокрема, є не лише освітньою інновацією ХХІ століття, а й основним і можливим способом продовжувати освітній процес в умовах пандемії. Залученню та інтеграції інформаційних комунікативних технологій в освітній процес сприяли ідеї Концепції Нової української школи, а саме інформаційна компетентність та навчання впродовж життя. Застосування мобільних технологій для формування інформаційної комунікативної компетентності покликане не змінювати традиційні методи навчання, а створювати нове середовище, яке буде націленим водночас на формування мовленнєвих умінь, навичок навчання протягом життя, що власне і є підґрунтям нового підходу в освіті – неперервного навчання (англ. lifelong learning).

Item Type: Article
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
L Education > LB Theory and practice of education > LB1603 Secondary Education. High schools
Divisions: Educational and Research Institute of Foreign Philology > Department of Germanic Philology and Foreign Literature
Depositing User: лаборант Оксана Борковська
Date Deposited: 06 May 2022 07:25
Last Modified: 06 May 2022 07:25
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/33968

Actions (login required)

View Item View Item