Гордієнко, О. А. (2022) Тестові завдання для самоконтролю оволодіння студентами закладів вищої освіти спеціальності «Початкова освіта» освітньої компоненти «Виразне читання». Житомирський державний університет імені Івана Франка.
|
Text
Download (694kB) | Preview |
Abstract
Тестові завдання розроблено для самоконтролю оволодіння студентами вибірковою освітньою компонентою підготовки фахівців першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності «Початкова освіта» «Виразне читання». Тестові завдання розроблено у відповідності з чинними навчальними програмами та побудовано за принципом програмованої перевірки знань з усіх тем курсу, що дозволяє проаналізувати, наскільки повно засвоєний матеріал студентами. Завдання в тестовій формі можуть бути застосовані для реалізації як навчальної, так і контролюючої функцій.
Item Type: | Other |
---|---|
Subjects: | L Education > LB Theory and practice of education L Education > LB Theory and practice of education > LB1501 Primary Education |
Divisions: | Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of Primary Education and Culture of Professional Language |
Depositing User: | ПК Кафедра |
Date Deposited: | 30 Jun 2022 07:00 |
Last Modified: | 30 Jun 2022 07:07 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/34295 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |