Тестові завдання для самоконтролю оволодіння студентами закладів вищої освіти спеціальності «Початкова освіта» освітньої компоненти «Виразне читання»

Гордієнко, О. А. (2022) Тестові завдання для самоконтролю оволодіння студентами закладів вищої освіти спеціальності «Початкова освіта» освітньої компоненти «Виразне читання». Житомирський державний університет імені Івана Франка.

[img]
Preview
Text
Download (694kB) | Preview

Abstract

Тестові завдання розроблено для самоконтролю оволодіння студентами вибірковою освітньою компонентою підготовки фахівців першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності «Початкова освіта» «Виразне читання». Тестові завдання розроблено у відповідності з чинними навчальними програмами та побудовано за принципом програмованої перевірки знань з усіх тем курсу, що дозволяє проаналізувати, наскільки повно засвоєний матеріал студентами. Завдання в тестовій формі можуть бути застосовані для реалізації як навчальної, так і контролюючої функцій.

Item Type: Other
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
L Education > LB Theory and practice of education > LB1501 Primary Education
Divisions: Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of Primary Education and Culture of Professional Language
Depositing User: ПК Кафедра
Date Deposited: 30 Jun 2022 07:00
Last Modified: 30 Jun 2022 07:07
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/34295

Actions (login required)

View Item View Item