Геймифікація як засіб підвищення якості освіти: досвід використання комп’ютерних ігор у навчальному процесі

Антонов, Є. В. (2022) Геймифікація як засіб підвищення якості освіти: досвід використання комп’ютерних ігор у навчальному процесі. Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина») (14). с. 30-42. ISSN 2786-4952

[img]
Перегляд
Text
Download (262kB) | Перегляд
Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
Підрозділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій
Користувач, що депонує: професор Олена Євгеніївна Антонова
Дата внесення: 23 Серп 2022 09:36
Останні зміни: 23 Серп 2022 09:36
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/34417

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу