Копірайтинг як симбіоз журналістики та реклами

Дюжева, К. В. (2022) Копірайтинг як симбіоз журналістики та реклами. Образ (2(39)). pp. 89-97. ISSN 2415-8496

[img]
Preview
Text
Download (116kB) | Preview

Abstract

У статті розглядається методичне бачення особливостей такого актуального й затребуваного нині прикладного фаху, як копірайтинг, який, однак, не є науково обґрунтованим і в галузі української вищої освіти не становить собою спеціальність, а є емпіричною одиницею. Увагу приділено специфіці копірайтингу, що поєднує в собі ознаки журналістики та реклами, які, гармонійно переплітаючись у своєрідному симбіозі, дають можливість копірайтерам реалізувати мету під час підготовки замовних матеріалів. Ототожнювати копірайтинг із власне журналістикою, як і з рекламою, не можна, на що вказує передусім мета діяльності копірайтера. У статті визначено також засоби та прийоми, які використовуються в копірайтингу, зокрема психологічні, маніпулятивні. Ідеться про професійні ринкові умови праці копірайтера, тобто особливості професіограми фахівця в конкурентних умовах.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: копірайтинг, журналістика, реклама, реципієнт
Subjects: H Social Sciences > H Social Sciences (General)
Divisions: Educational and Research Institute of Philology and Journalism > Department of Journalism, Advertising and PR
Depositing User: К.В. Дюжева
Date Deposited: 23 Sep 2022 11:40
Last Modified: 23 Sep 2022 11:40
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/34497

Actions (login required)

View Item View Item