Гавриловська К. П., Дем'янчук Ю. Ю. (2022) Тренінгові техніки як засіб формування толерантності в системі інклюзивної освіти. Вісник Львівського університету. Серія психологічні науки. (13). С. 49–54. ISSN 2522-1876
|
Текст
Download (278kB) | Preview |
Анотація
Сучасна система освіти переживає період значних трансформацій, пов’язаних із включенням дітей з особливими освітніми потребами в освітнє середовище. Інклюзивне навчання передбачає існування позитивних міжособистісних стосунків у класі. Важливою умовою налагодження сприятливих міжособистісних стосунків у інклюзивних класах є наявність сформованого толерантного середовища.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | тренінг, толерантність, ТРЕНІНГОВІ ТЕХНІКИ, ФОРМУВАННЯ ТОЛЕРАНТНОСТІ, ІНКЛЮЗИВНА ОСВІТА |
Класифікатор: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти |
Відділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології |
Користувач: | Юля Дем'янчук |
Дата подачі: | 24 Жовт 2022 21:09 |
Оновлення: | 24 Жовт 2022 21:09 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/34623 |
Actions (login required)
![]() |
Оглянути опис ресурсу |