Тренінгові техніки як засіб формування толерантності в системі інклюзивної освіти

Гавриловська К. П., Дем'янчук Ю. Ю. (2022) Тренінгові техніки як засіб формування толерантності в системі інклюзивної освіти. Вісник Львівського університету. Серія психологічні науки. (13). С. 49–54. ISSN 2522-1876

[img]
Preview
Текст
Download (278kB) | Preview

Анотація

Сучасна система освіти переживає період значних трансформацій, пов’язаних із включенням дітей з особливими освітніми потребами в освітнє середовище. Інклюзивне навчання передбачає існування позитивних міжособистісних стосунків у класі. Важливою умовою налагодження сприятливих міжособистісних стосунків у інклюзивних класах є наявність сформованого толерантного середовища.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: тренінг, толерантність, ТРЕНІНГОВІ ТЕХНІКИ, ФОРМУВАННЯ ТОЛЕРАНТНОСТІ, ІНКЛЮЗИВНА ОСВІТА
Класифікатор: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології
Користувач: Юля Дем'янчук
Дата подачі: 24 Жовт 2022 21:09
Оновлення: 24 Жовт 2022 21:09
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/34623

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу