Тренінгові техніки як засіб формування толерантності в системі інклюзивної освіти

Гавриловська, К. П., Дем'янчук, Ю. Ю. (2022) Тренінгові техніки як засіб формування толерантності в системі інклюзивної освіти. Вісник Львівського університету. Серія психологічні науки. (13). с. 49-54. ISSN 2522-1876

[img]
Перегляд
Text
Download (278kB) | Перегляд

Опис

Сучасна система освіти переживає період значних трансформацій, пов’язаних із включенням дітей з особливими освітніми потребами в освітнє середовище. Інклюзивне навчання передбачає існування позитивних міжособистісних стосунків у класі. Важливою умовою налагодження сприятливих міжособистісних стосунків у інклюзивних класах є наявність сформованого толерантного середовища.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: тренінг, толерантність, ТРЕНІНГОВІ ТЕХНІКИ, ФОРМУВАННЯ ТОЛЕРАНТНОСТІ, ІНКЛЮЗИВНА ОСВІТА
Теми: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти
Підрозділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології
Користувач, що депонує: Юля Дем'янчук
Дата внесення: 24 Жов 2022 21:09
Останні зміни: 24 Жов 2022 21:09
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/34623

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу