Етапи становлення емоційного інтелекту у дітей інклюзивного класу

Денисюк Є. М. (2022) Етапи становлення емоційного інтелекту у дітей інклюзивного класу. Актуальні проблеми сучасної психологічної науки: виклики сучасності: Збірник наукових праць за матеріалами Всеукраїнської студентської інтернет-конференції. С. 178–180.

[img]
Preview
Текст
Download (194kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра психології, логопедії та інклюзивної освіти
Користувач: лаборант Наталія Баргілевич
Дата подачі: 02 Груд 2022 08:31
Оновлення: 02 Груд 2022 08:36
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/35108

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу