Компресія в мові реклами (на матеріалі німецьких масмедія)

Прищепа, В. Є., Макарчук, Л. І. (2003) Компресія в мові реклами (на матеріалі німецьких масмедія). ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (11). pp. 187-189.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (121kB) | Preview

Abstract

Аналізуючи німецькі засоби інформації, автори встановлюють різні функціональні типи компресивів як найе-фективнішого засобу мовної економії.

Item Type: Article
Subjects: P Language and Literature > PD Germanic languages
Divisions: Educational and Research Institute of Foreign Philology > Department of Germanic Philology and Foreign Literature
Depositing User: Л. А. Лупаренко
Date Deposited: 18 Nov 2009 11:25
Last Modified: 14 Aug 2015 20:36
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3513

Actions (login required)

View Item View Item