Прищепа, В. Є., Макарчук, Л. І. (2003) Компресія в мові реклами (на матеріалі німецьких масмедія). ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (11). pp. 187-189.
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (121kB) | Preview |
Abstract
Аналізуючи німецькі засоби інформації, автори встановлюють різні функціональні типи компресивів як найе-фективнішого засобу мовної економії.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | P Language and Literature > PD Germanic languages |
Divisions: | Educational and Research Institute of Foreign Philology > Department of Germanic Philology and Foreign Literature |
Depositing User: | Л. А. Лупаренко |
Date Deposited: | 18 Nov 2009 11:25 |
Last Modified: | 14 Aug 2015 20:36 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3513 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |