Петренко Н. Б., Філіппов М. М. (2018) Визначення неоднорідності психофізичного розвитку та когнітивних функцій у дітей дошкільного віку при корекції відхилень мовлення засобами фізвиховання. Спортивна наука – 2018. С. 76–80.
|
Текст
Download (151kB) | Preview |
Анотація
Приведені результати використання кластерного аналізу для оцінки різниці у дітей дошкільного віку з відхиленнями мовлення, когнітивних та психофізичних функцій до і після впровадження танцювальних занять з елементами арт– і ерготерапії. Показані позитивні результати їх впливу на корекцію відхилень мовлення.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | діти дошкільного віку, кластерний аналіз, психофізичні та когнітивні функції, танцю¬вальні заняття з елементами арт- і ерготерапії |
Класифікатор: | A Загальні роботи > AZ Історія науки. Гуманітарні науки |
Відділи: | Факультет фізичного виховання та спорту > Кафедра теоретико-методичних основ фізичного виховання та спорту |
Користувач: | Unnamed user with email kaf.fiz.vyh@gmail.com |
Дата подачі: | 06 Груд 2022 12:40 |
Оновлення: | 06 Груд 2022 12:40 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/35169 |
Actions (login required)
![]() |
Оглянути опис ресурсу |