Петренко, Н. Б. and Філіппов, М. М. (2018) Визначення неоднорідності психофізичного розвитку та когнітивних функцій у дітей дошкільного віку при корекції відхилень мовлення засобами фізвиховання. Спортивна наука – 2018. pp. 76-80.
|
Text
Download (151kB) | Preview |
Abstract
Приведені результати використання кластерного аналізу для оцінки різниці у дітей дошкільного віку з відхиленнями мовлення, когнітивних та психофізичних функцій до і після впровадження танцювальних занять з елементами арт– і ерготерапії. Показані позитивні результати їх впливу на корекцію відхилень мовлення.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | діти дошкільного віку, кластерний аналіз, психофізичні та когнітивні функції, танцю¬вальні заняття з елементами арт- і ерготерапії |
Subjects: | A General Works > AZ History of Scholarship The Humanities |
Divisions: | Faculty of Physical Education and Sport > Department of Theoretical and Methodological Foundations of Physical Education and Sport |
Depositing User: | Unnamed user with email kaf.fiz.vyh@gmail.com |
Date Deposited: | 06 Dec 2022 12:40 |
Last Modified: | 06 Dec 2022 12:40 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/35169 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |