Визначення неоднорідності психофізичного розвитку та когнітивних функцій у дітей дошкільного віку при корекції відхилень мовлення засобами фізвиховання

Петренко, Н. Б. and Філіппов, М. М. (2018) Визначення неоднорідності психофізичного розвитку та когнітивних функцій у дітей дошкільного віку при корекції відхилень мовлення засобами фізвиховання. Спортивна наука – 2018. pp. 76-80.

[img]
Preview
Text
Download (151kB) | Preview

Abstract

Приведені результати використання кластерного аналізу для оцінки різниці у дітей дошкільного віку з відхиленнями мовлення, когнітивних та психофізичних функцій до і після впровадження танцювальних занять з елементами арт– і ерготерапії. Показані позитивні результати їх впливу на корекцію відхилень мовлення.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: діти дошкільного віку, кластерний аналіз, психофізичні та когнітивні функції, танцю¬вальні заняття з елементами арт- і ерготерапії
Subjects: A General Works > AZ History of Scholarship The Humanities
Divisions: Faculty of Physical Education and Sport > Department of Theoretical and Methodological Foundations of Physical Education and Sport
Depositing User: Unnamed user with email kaf.fiz.vyh@gmail.com
Date Deposited: 06 Dec 2022 12:40
Last Modified: 06 Dec 2022 12:40
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/35169

Actions (login required)

View Item View Item