Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Визначення неоднорідності психофізичного розвитку та когнітивних функцій у дітей дошкільного віку при корекції відхилень мовлення засобами фізвиховання

Петренко Н. Б., Філіппов М. М. (2018) Визначення неоднорідності психофізичного розвитку та когнітивних функцій у дітей дошкільного віку при корекції відхилень мовлення засобами фізвиховання. Спортивна наука – 2018. С. 76–80.

[thumbnail of 76-80.pdf]
Preview
Текст
76-80.pdf

Завантажити (151kB) | Preview

Анотація

Приведені результати використання кластерного аналізу для оцінки різниці у дітей дошкільного віку з відхиленнями мовлення, когнітивних та психофізичних функцій до і після впровадження танцювальних занять з елементами арт– і ерготерапії. Показані позитивні результати їх впливу на корекцію відхилень мовлення.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: діти дошкільного віку, кластерний аналіз, психофізичні та когнітивні функції, танцю¬вальні заняття з елементами арт- і ерготерапії
Класифікатор: A Загальні роботи > AZ Історія науки. Гуманітарні науки
Відділи: Факультет фізичного виховання та спорту > Кафедра теоретико-методичних основ фізичного виховання та спорту
Користувач: Кафедра теоретико-методичних основ фізичного виховання та спорту
Дата подачі: 06 Груд 2022 12:40
Оновлення: 06 Груд 2022 12:40
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/35169

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу