Структурно-семантична організація англомовних рекламних слоганів

Повійчук, А. О. (2022) Структурно-семантична організація англомовних рекламних слоганів. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник студентських наукових робіт (XV). с. 233-236.

[img]
Перегляд
Text
Download (592kB) | Перегляд
Офіційний URL: http://eprints.zu.edu.ua/34729/
Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
Підрозділи: Інститут іноземної філології > Кафедра міжкультурної комунікації та іншомовної освіти
Користувач, що депонує: лаборант Юлія Харчишина
Дата внесення: 06 Груд 2022 12:43
Останні зміни: 06 Груд 2022 12:43
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/35188

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу