Зарубіжний досвід розвитку іт-освіти

Сейко, Н. А., Єршов, Микола-Олег (2021) Зарубіжний досвід розвитку іт-освіти. Український педагогічний журнал (4). ISSN 2411-1317

[img]
Preview
Text
Download (411kB) | Preview

Abstract

У статті представлено аналіз досвіду ЄС, США, Китаю, Сінгапуру, Південної Кореї, Індії, Малайзії у сфері забезпечення сталого цифрового розвитку освіти й суспільства. Показано, що в освітній політиці економічно розвинених держав актуалізоване поняття «розумне зростання», ключовим аспектом якого є розвиток ІТ‑освіти, що передбачає: постійне оновлення змісту освітніх програм; функціонування тренінгових ІТ‑центрів; розвиток дистанційної форми навчання; розгортання мережі віртуальних навчальних спільнот; залучення іноземних студентів до навчання на ІТ‑спеціальностях; забезпечення працевлаштування в ІТ‑галузі та на цифрових робочих місцях інших ринків праці. Охарактеризовано особливості реалізації державної освітньої політики цих країн, що можуть становити інтерес для розвитку вітчизняної ІТ‑освіти

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: ІТ‑освіта, цифровізація освіти, цифрові навички, цифрова компетентність, інформаційно-комунікаційні технології.
Subjects: L Education > L Education (General)
Q Science > Q Science (General)
T Technology > T Technology (General)
Divisions: Faculty of Socio-Psychological > Department of Social Technologies
Depositing User: Лаборант Анна Миколаївна Негрій
Date Deposited: 08 Dec 2022 10:16
Last Modified: 08 Dec 2022 10:19
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/35309

Actions (login required)

View Item View Item