Вплив вербальної інструкції на ефективність оволодіння діяльністю дошкільниками в умовах наслідування

Лопатін, Вадим Олександрович (2009) Вплив вербальної інструкції на ефективність оволодіння діяльністю дошкільниками в умовах наслідування. [Teaching Resource] (Unpublished)

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (144kB) | Preview

Abstract

Курсова робота студента 36 групи соціально-психологічного факультету Лопатіна Вадима Олександровича. Науковий керівник: доцент кафедри соціальної та практичної психології Портницька Н.Ф.

Item Type: Teaching Resource
Uncontrolled Keywords: Закономірності розвитку в дошкільному віці, спілкування дитини й дорослого як засіб наслідування.
Subjects: B Philosophy. Psychology. Religion > BF Psychology
Divisions: Faculty of Socio-Psychological > Department of Social and Practical Psychology
Depositing User: Тетяна Присяжнюк
Date Deposited: 19 Nov 2009 11:37
Last Modified: 14 Aug 2015 20:38
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3535

Actions (login required)

View Item View Item