Особливості сприйняття реклами дітьми середнього та старшого шкільного віку.

Хильман, Анна Олегівна (2009) Особливості сприйняття реклами дітьми середнього та старшого шкільного віку. [Teaching Resource] (Unpublished)

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (551kB) | Preview

Abstract

Курсова робота студентки 36 групи соціально-психологічного факультету Хильман Анни Олегівни. Науковий керівник:доцент кафедри соціальної та практичної психології Климчук Віталій Олександрович.

Item Type: Teaching Resource
Uncontrolled Keywords: Різновиди реклами,класифікація та функції реклами,сприйняття реклами,рекламний вплив.
Subjects: B Philosophy. Psychology. Religion > BF Psychology
Divisions: Faculty of Socio-Psychological > Department of Social and Practical Psychology
Depositing User: Тетяна Присяжнюк
Date Deposited: 20 Nov 2009 13:15
Last Modified: 14 Aug 2015 20:39
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3541

Actions (login required)

View Item View Item