Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Особливості сприйняття реклами дітьми середнього та старшого шкільного віку.

Хильман А. О. (2009) Особливості сприйняття реклами дітьми середнього та старшого шкільного віку. [Навчальний матеріал] (Неопублікований)

[thumbnail of Хильман_А.О..pdf]
Preview
PDF
Хильман_А.О..pdf

Завантажити (551kB) | Preview

Анотація

Курсова робота студентки 36 групи соціально-психологічного факультету Хильман Анни Олегівни.
Науковий керівник:доцент кафедри соціальної та практичної психології Климчук Віталій Олександрович.

Тип ресурсу: Навчальний матеріал
Ключові слова: Різновиди реклами,класифікація та функції реклами,сприйняття реклами,рекламний вплив.
Класифікатор: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології
Користувач: Тетяна Присяжнюк
Дата подачі: 20 Лист 2009 13:15
Оновлення: 14 Серп 2015 20:39
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3541

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу