Хильман, Анна Олегівна (2009) Особливості сприйняття реклами дітьми середнього та старшого шкільного віку. [Teaching Resource] (Unpublished)
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (551kB) | Preview |
Abstract
Курсова робота студентки 36 групи соціально-психологічного факультету Хильман Анни Олегівни. Науковий керівник:доцент кафедри соціальної та практичної психології Климчук Віталій Олександрович.
Item Type: | Teaching Resource |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | Різновиди реклами,класифікація та функції реклами,сприйняття реклами,рекламний вплив. |
Subjects: | B Philosophy. Psychology. Religion > BF Psychology |
Divisions: | Faculty of Socio-Psychological > Department of Social and Practical Psychology |
Depositing User: | Тетяна Присяжнюк |
Date Deposited: | 20 Nov 2009 13:15 |
Last Modified: | 14 Aug 2015 20:39 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3541 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |