Поліщук, Л. П., Пушкар, Т. М.
(2020)
Зовнішні і внутрішні чинники розвитку системи професійної підготовки вчителів Англії в умовах формування європейського простору вищої освіти.
Актуальні питання гуманітарних наук, 2 (33).
с. 282-288.
ISSN 2308-4855
Опис
У статті розглядається історико-педагогічний аналіз професійної підготовки майбутніх учителів; визначе-
ні об’єктивні чинники, які вплинули на розвиток системи педагогічної освіти Англії. З’ясовано, що реформування
системи підготовки майбутніх учителів Англії спричинено внутрішніми і зовнішніми чинниками. До зовнішніх
чинників ми відносимо входження в освітній простір Європи, здійснення модернізації освітньої діяльності в
контексті європейських вимог до підвищення рівня підготовки вчителів, до внутрішніх чинників – оновлення
системи професійної підготовки майбутніх учителів.
Детальне вивчення нормативних документів дозволяє стверджувати, що в Європі відбуваються кардинальні
зміни як у системі педагогічної освіти, так і у вимогах до рівня готовності майбутніх учителів загалом. Ці вимо-
ги виступають європейськими орієнтирами щодо створення комплексів програм, спрямованих на оновлення зміс-
ту професійної підготовки майбутніх учителів в умовах інтеграції європейських країн, зокрема Англії й України.
У статті проаналізовано вимоги до професійної підготовки вчителів в Англії і встановлено, що стрижневи-
ми державними документами стандартизації базової підготовки вчителів є Національний стандарт кваліфіко-
ваного вчителя, спрямований на запровадження кваліфікаційних (професійних) вимог до підготовки майбутніх
учителів, які працюватимуть на різних ключових рівнях шкільної освіти.
Actions (login required)
|
Перегляд елементу |