Зовнішні і внутрішні чинники розвитку системи професійної підготовки вчителів Англії в умовах формування європейського простору вищої освіти

Поліщук Л. П., Пушкар Т. М. (2020) Зовнішні і внутрішні чинники розвитку системи професійної підготовки вчителів Англії в умовах формування європейського простору вищої освіти. Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка, 2 (33). С. 282–288. ISSN 2308-4863

[img]
Preview
Текст
Download (340kB) | Preview

Анотація

У статті розглядається історико-педагогічний аналіз професійної підготовки майбутніх учителів; визначе- ні об’єктивні чинники, які вплинули на розвиток системи педагогічної освіти Англії. З’ясовано, що реформування системи підготовки майбутніх учителів Англії спричинено внутрішніми і зовнішніми чинниками. До зовнішніх чинників ми відносимо входження в освітній простір Європи, здійснення модернізації освітньої діяльності в контексті європейських вимог до підвищення рівня підготовки вчителів, до внутрішніх чинників – оновлення системи професійної підготовки майбутніх учителів. Детальне вивчення нормативних документів дозволяє стверджувати, що в Європі відбуваються кардинальні зміни як у системі педагогічної освіти, так і у вимогах до рівня готовності майбутніх учителів загалом. Ці вимо- ги виступають європейськими орієнтирами щодо створення комплексів програм, спрямованих на оновлення зміс- ту професійної підготовки майбутніх учителів в умовах інтеграції європейських країн, зокрема Англії й України. У статті проаналізовано вимоги до професійної підготовки вчителів в Англії і встановлено, що стрижневи- ми державними документами стандартизації базової підготовки вчителів є Національний стандарт кваліфіко- ваного вчителя, спрямований на запровадження кваліфікаційних (професійних) вимог до підготовки майбутніх учителів, які працюватимуть на різних ключових рівнях шкільної освіти.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: професійна підготовка, євроінтеграція, зовнішні і внутрішні фактори, європейський досвід
Класифікатор: P Мова та література > PE Англійська мова
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра англійської філології та перекладу
Користувач: Тетяна Пушкар
Дата подачі: 14 Груд 2022 18:42
Оновлення: 28 Квіт 2025 20:50
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/35482

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу