Взаємодія вербальних та невербальних засобів в англомовній рекламі: теоретичний аспект

Пушкар Т. М., Осацька О. В. (2020) Взаємодія вербальних та невербальних засобів в англомовній рекламі: теоретичний аспект. In: Innovative development of science and education : the 3rd International scientific and practical conference. Scientific Publishing Center “Sci-conf.com.ua”, Athens, Greece, С. 426–430. ISBN 978-618-04-3761-4

[img]
Preview
Текст
Download (514kB) | Preview

Анотація

Сучасне суспільство сьогодні – це суспільство соціальної взаємодії, однією з форм якої є масова комунікація. Одним із компонентів масової комунікації являється реклама, яка стала невід’ємним супутником життя кожної людини і активно впливає не лише на її свідомість, але й підсвідомість. Рекламна діяльність є складною та багатоаспектною, вивчається вченими різних галузей наук: психологією, економікою, соціологією, політологією, лінгвістикою тощо. Лінгвістичні дослідження останніх десятиріч характеризуються підвищеним інтересом до вивчення реклами. Значну кількість досліджень присвячено розгляду структури, синтаксичних, стилістичних, структурносемантичних особливостей рекламного тексту (І. Городецька, В. Марченко, М. Нікитюк), аналізу вербальних та невербальних складових реклами (С. Романюк). Незважаючи на це, питання взаємозв’язку вербальних та невербальних засобів в англомовній рекламі залишаються малодослідженими.

Тип ресурсу: Розділ книги
Ключові слова: вербальні та невербальні засоби, англомовна реклама
Класифікатор: P Мова та література > PE Англійська мова
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра англійської філології та перекладу
Користувач: Тетяна Пушкар
Дата подачі: 16 Груд 2022 19:59
Оновлення: 16 Груд 2022 19:59
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/35487

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу