Тактико-стратегічний потенціал формування іміджу міжнародних організацій в інтернет-дискурсі

Пушкар Т. М., Задоєнко О. І. (2020) Тактико-стратегічний потенціал формування іміджу міжнародних організацій в інтернет-дискурсі. In: Innovative development of science and education : the 3rd International scientific and practical conference. Scientific Publishing Center “Sci-conf.com.ua”, Athens, Greece, С. 421–426. ISBN 978-618-04-3761-4

[img]
Preview
Текст
Download (645kB) | Preview

Анотація

На межі XXI століття, а саме століття «інформаційних технологій» великого значення набуває тлумачення поняття «імідж», завдяки якому визначається «атмосфера або ж клімат» будь-якої міжнародної інституції. Інтердисциплінарне поняття «імідж», функціонує у соціології, практичній психології, педагогіці, політології, представляючи трьохрівневий феномен індивідуальної, групової і масової свідомості, який фіксує і реалізує цілі його творців.

Тип ресурсу: Розділ книги
Ключові слова: імідж, інтернет-дискурс, інформаційні технології
Класифікатор: P Мова та література > PE Англійська мова
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра англійської філології та перекладу
Користувач: Тетяна Пушкар
Дата подачі: 16 Груд 2022 19:19
Оновлення: 16 Груд 2022 19:30
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/35492

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу