Пушкар, Т. М., Задоєнко, О. І.
(2020)
Тактико-стратегічний потенціал формування іміджу міжнародних організацій в інтернет-дискурсі.
In:
Innovative development of science and education : the 3rd International scientific and practical conference.
Scientific Publishing Center “Sci-conf.com.ua”, Athens, Greece, с. 421-426.
ISBN 978-618-04-3761-4
Опис
На межі XXI століття, а саме століття «інформаційних технологій» великого значення набуває тлумачення поняття «імідж», завдяки якому визначається «атмосфера або ж клімат» будь-якої міжнародної інституції.
Інтердисциплінарне поняття «імідж», функціонує у соціології, практичній
психології, педагогіці, політології, представляючи трьохрівневий феномен
індивідуальної, групової і масової свідомості, який фіксує і реалізує цілі його
творців.
Actions (login required)
|
Перегляд елементу |