Тактико-стратегічний потенціал формування іміджу міжнародних організацій в інтернет-дискурсі

Пушкар, Т. М., Задоєнко, О. І. (2020) Тактико-стратегічний потенціал формування іміджу міжнародних організацій в інтернет-дискурсі. In: Innovative development of science and education : the 3rd International scientific and practical conference. Scientific Publishing Center “Sci-conf.com.ua”, Athens, Greece, pp. 421-426. ISBN 978-618-04-3761-4

[img]
Preview
Text
Download (645kB) | Preview

Abstract

На межі XXI століття, а саме століття «інформаційних технологій» великого значення набуває тлумачення поняття «імідж», завдяки якому визначається «атмосфера або ж клімат» будь-якої міжнародної інституції. Інтердисциплінарне поняття «імідж», функціонує у соціології, практичній психології, педагогіці, політології, представляючи трьохрівневий феномен індивідуальної, групової і масової свідомості, який фіксує і реалізує цілі його творців.

Item Type: Book Section
Uncontrolled Keywords: імідж, інтернет-дискурс, інформаційні технології
Subjects: P Language and Literature > PE English
Divisions: Educational and Research Institute of Foreign Philology > Department of English Philology and Translation
Depositing User: доцент Тетяна Пушкар
Date Deposited: 16 Dec 2022 19:19
Last Modified: 16 Dec 2022 19:30
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/35492

Actions (login required)

View Item View Item