Особливості впровадження дистанційного навчання в освітній процес закладів вищої освіти

Анікіна, І. В., Антонюк, Л. В., Багно, Ю. М., Хміль, О. О., Чемерис, О. А. (2022) Особливості впровадження дистанційного навчання в освітній процес закладів вищої освіти. Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина») (13(18)). с. 39-54. ISSN 2786-4952

[img]
Перегляд
Text
Download (1MB) | Перегляд

Опис

Стаття присвячена організації процесу навчання із застосуванням дистанційної форми навчання, проаналізовано основні види та моделі дистанційного навчання, показано відмінності дистанційного навчання від традиційного. Показано, що ефективність дистанційного навчання визначається використанням педагогічних технологій, що лежать в основі навчання.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: дистанційне навчання, змішане навчання, освітній процес, здобувачі освіти, заклад вищої освіти
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
Підрозділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра алгебри та геометрії
Користувач, що депонує: доцент Ольга Чемерис
Дата внесення: 27 Груд 2022 21:54
Останні зміни: 27 Груд 2022 21:54
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/35713

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу