Анікіна, І. В., Антонюк, Л. В., Багно, Ю. М., Хміль, О. О., Чемерис, О. А. (2022) Особливості впровадження дистанційного навчання в освітній процес закладів вищої освіти. Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина») (13(18)). pp. 39-54. ISSN 2786-4952
|
Text
Download (1MB) | Preview |
Abstract
Стаття присвячена організації процесу навчання із застосуванням дистанційної форми навчання, проаналізовано основні види та моделі дистанційного навчання, показано відмінності дистанційного навчання від традиційного. Показано, що ефективність дистанційного навчання визначається використанням педагогічних технологій, що лежать в основі навчання.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | дистанційне навчання, змішане навчання, освітній процес, здобувачі освіти, заклад вищої освіти |
Subjects: | L Education > LB Theory and practice of education L Education > LB Theory and practice of education > LB1603 Secondary Education. High schools |
Divisions: | Faculty of Physics and Mathematics > Department of Algebra and Geometry |
Depositing User: | доцент Ольга Чемерис |
Date Deposited: | 27 Dec 2022 21:54 |
Last Modified: | 27 Dec 2022 21:54 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/35713 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |