Структурний аналіз Я-концепції як основи функціонування феномену економічної суб’єктності особистості потенційного підприємця

Дубравська, Н. М. (2003) Структурний аналіз Я-концепції як основи функціонування феномену економічної суб’єктності особистості потенційного підприємця. Психологія. Збірник наукових праць НПУ імені М.П.Драгоманова (20). pp. 215-222.

[img]
Preview
PDF
Download (149kB) | Preview

Abstract

В исследовании предложена новая трактовка структуры и содержания Я-концепции, понимаемой как единство компонентов психологического «Я» – само-эффективности и этической самоценности – и социального «Я» – структур вертикального и горизонтального «индивидуализма» и «коллективизма». В качестве одной из уровневых структур Я-концепции рассматривается «профессиональное Я» личности.

Item Type: Article
Subjects: B Philosophy. Psychology. Religion > BF Psychology
Divisions: Faculty of Socio-Psychological > Department of General, Developmental and Educational Psychology
Depositing User: лаборант Наташа Степаненко
Date Deposited: 28 Nov 2009 17:49
Last Modified: 02 Nov 2016 18:13
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3572

Actions (login required)

View Item View Item