Куцевол, О. М. (2004) Кореляція проекту уроку та імпровізації в процесі творчої методичної діяльності вчителя літератури. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (15). pp. 19-23.
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (147kB) | Preview |
Abstract
Стаття присвячена дослідженню одного із складників методичної творчості вчителя – імпровізації. Розгля-нуто погляди сучасної педагогічної та методичної науки на природу цього явища, механізм його виникнення, стадійність проходження процесу імпровізації, класифіковано її різновиди. З'ясовано особливості кореляції плану та імпровізації в ході реалізації вчителем-словесником проекту уроку. Ключові поняття: методична творчість, навчально-виховна парадигма, педагогічна імпровізація, її механізм, стадійність проходження, імпровізаційні вміння вчителя-словесника.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Education > LB Theory and practice of education > LB1603 Secondary Education. High schools P Language and Literature > PN Literature (General) |
Depositing User: | Л. А. Лупаренко |
Date Deposited: | 02 Dec 2009 08:52 |
Last Modified: | 14 Aug 2015 20:41 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3581 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |