Кореляція проекту уроку та імпровізації в процесі творчої методичної діяльності вчителя літератури

Куцевол, О. М. (2004) Кореляція проекту уроку та імпровізації в процесі творчої методичної діяльності вчителя літератури. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (15). pp. 19-23.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (147kB) | Preview

Abstract

Стаття присвячена дослідженню одного із складників методичної творчості вчителя – імпровізації. Розгля-нуто погляди сучасної педагогічної та методичної науки на природу цього явища, механізм його виникнення, стадійність проходження процесу імпровізації, класифіковано її різновиди. З'ясовано особливості кореляції плану та імпровізації в ході реалізації вчителем-словесником проекту уроку. Ключові поняття: методична творчість, навчально-виховна парадигма, педагогічна імпровізація, її механізм, стадійність проходження, імпровізаційні вміння вчителя-словесника.

Item Type: Article
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education > LB1603 Secondary Education. High schools
P Language and Literature > PN Literature (General)
Depositing User: Л. А. Лупаренко
Date Deposited: 02 Dec 2009 08:52
Last Modified: 14 Aug 2015 20:41
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3581

Actions (login required)

View Item View Item