Гвіздон, Л. В.
(2022)
Доцільність використання елементів важкої атлетики у тренувальному процесі дітей молодшого віку.
Фізична культура, спорт та здоров'я нації (14).
с. 9-15.
ISSN 2071-5285
Опис
У статті розглянуто специфічні особливості комплексного підходу до тренувань дітей молодшого віку у важкій атлетиці. Розглянуто міфи і тригери, стосовно шкоди занять важкою атлетикою в цілому, зокрема в молодшому віці. Обговорено об’єктивні й суб’єктивні перешкоди та труднощі у відборі талановитих спортсменів. Метою дослідження є вивчити доцільність початку тренувальної діяльності з важкої атлетики у молодшому віці. Методи дослідження: метод теоретичного аналізу, узагальнення наукової і методичної літератури, порівняльний аналіз, педагогічне спостереження. Дослідження проводилося на базі ДЮСШ м. Бердичева. У дослідженні брали участь спортсмени відділення «Важкої атлетики» (n = 20), віком 10-13 років. Результати дослідження. У навчально-тренувальному процесі з дітьми молодшого віку застосовувалися різноманітні методи: ігровий, вербальний, змагальний, метод асоціацій, порівняльний аналіз. На основі аналізу офіційної інформації про розвиток дітей (особиста картка спортсмена, списки груп, протоколи змагань, тренерський журнал, особиста картка тренера) було проаналізовано відвідування тренувань, систематичність занять, динаміку підвищення спортивного результату кожного спортсмена. Проведено порівняльний аналіз динаміки успіхів у змагальній діяльності та технічній майстерності дітей, що починають тренування з молодшого віку (7-10 років) і з середнього віку (13 років). Висновки. Рекомендовано у процесі тренувань акцентувати увагу на розвитку фізичних якостей, які стрімко розвиваються в молодшому віці, а також набудуть свого піку пізніше. Встановлено позитивну динаміку та доцільність використання вправ з елементами важкої атлетики, починаючи з молодшого віку.
Actions (login required)
|
Перегляд елементу |