Сучасна методика навчання техніці стрибків у довжину з розбігу школярів молодшого віку

Скалій Т. В., Цибель А. М., Литвинчук Ю. Ю., Гедзюк Л. В. (2022) Сучасна методика навчання техніці стрибків у довжину з розбігу школярів молодшого віку. Фізична культура, спорт та здоров'я нації (14). С. 38–42. ISSN 2071-5285

[img]
Preview
Текст
Download (359kB) | Preview

Анотація

Актуальність теми дослідження. Удосконалення сучасної методологічної бази проведення уроків фізичної культури є актуальним питанням сучасної шкільної освіти. Проблема розробки й обґрунтування сучасних методик навчання рухів, у тому числі й стрибків у довжину з розбігу, вимагають комплексного вивчення. Методично правильно побудовані заняття з легкої атлетики сприяють зміцненню здоров'я і розвитку фізичних якостей: сили, швидкості, витривалості, спритності та інших життєво важливих якостей і рухових навичок школярів. Аналіз науково-методичної літератури, сучасних інтернет ресурсів свідчить, що навчально-методична база різних видів легкої атлетики у системі шкільної освіти не достатньо досліджена. Мета дослідження – обґрунтування методики навчання стрибків у довжину з розбігу школярів середнього віку. Методи дослідження. Теоретичний аналіз та узагальнення даних наукової та науково-методичної літератури; педагогічне спостереження; педагогічний експеримент; тестування; методи математичної статистики. Результати роботи та ключові висновки. Для проведення експерименту було застосовано ігрову форму навчання. При визначенні максимального результату стрибка в довжину з розбігу використовувалося індивідуально-диференційоване навчання, з урахуванням динаміки особистого результату. У результаті впровадження експериментальної методики навчання стрибків у довжину з розбігу в процес фізичного виховання школярів середнього віку було отримано підвищення результату стрибка в довжину з розбігу. У результаті проведеного дослідження, встановлено, що методика проведення уроків в ігровій формі при навчанні стрибка у довжину з розбігу є найбільш ефективною.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: урок фізичної культури, навчальний процес, педагогічний експеримент, середня школа, тестування
Класифікатор: A Загальні роботи > AZ Історія науки. Гуманітарні науки
Відділи: Факультет фізичного виховання та спорту > Кафедра теоретико-методичних основ фізичного виховання та спорту
Користувач: Unnamed user with email kaf.fiz.vyh@gmail.com
Дата подачі: 02 Лют 2023 13:32
Оновлення: 02 Лют 2023 13:32
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/35999

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу