Використання механізмів гейміфікації на уроках української мови та літературного читання

Синюк, Н. В., Підгурська, В. Ю. (2023) Використання механізмів гейміфікації на уроках української мови та літературного читання. Специфіка фахової підготовки майбутніх учителів на засадах компетентнісного підходу : досвід, реалії, перспективи : збірник матеріалів Всеукраїнської з міжнародною участю науково-практичної конференції (29 листопада 2022 року).

[img]
Перегляд
Text
Download (492kB) | Перегляд

Опис

Ігри, які педагог застосовує на уроках, сприяють не лише розвитку мовлення та мови, а допомагають розвитку кмітливості, мислення, уваги, пам’яті, вміння класифікувати та порівнювати предмети, узагальнювати та передавати інформацію. Розв’язування таких видів завдань передбачає вироблення наочно-образного мислення, кмітливості, збагачення активного словникового запасу учнів та повторення раніше вивченого матеріалу.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Користувач, що депонує: ПК Кафедра
Дата внесення: 06 Лют 2023 15:26
Останні зміни: 06 Лют 2023 15:30
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/36042

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу