Menu Analysis as an Effective Marketing Tool for Increasing the Restaurant Establishments’ Profitability

Іваненко, В. О., Кащук, К. М., Боцян, Т. В., Клімова, І. О. (2022) Menu Analysis as an Effective Marketing Tool for Increasing the Restaurant Establishments’ Profitability. Бізнес Інформ (12). с. 2548-263. ISSN 2222-4459

[img]
Перегляд
Text
Download (379kB) | Перегляд
Тип елементу : Стаття
Теми: H Соціальні науки > HB Економічна теорія
Підрозділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач, що депонує: Інна Олександрівна Клімова
Дата внесення: 14 Лют 2023 10:53
Останні зміни: 14 Лют 2023 10:53
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/36120

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу