Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Menu Analysis as an Effective Marketing Tool for Increasing the Restaurant Establishments’ Profitability

Іваненко В. О., Кащук К. М., Боцян Т. В., Клімова І. О. (2022) Menu Analysis as an Effective Marketing Tool for Increasing the Restaurant Establishments’ Profitability. Бізнес Інформ (12). С. 2548–263. ISSN 2222-4459.

[thumbnail of business-inform-2022-12_0-pages-258_263.pdf]
Preview
Текст
business-inform-2022-12_0-pages-258_263.pdf

Завантажити (379kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: H Соціальні науки > HB Економічна теорія
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач: Інна Олександрівна Клімова
Дата подачі: 14 Лют 2023 10:53
Оновлення: 14 Лют 2023 10:53
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/36120

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу