Педагогічні аксіоми як потужний ресурс соціальної педагогіки

Вознюк, О. В. (2023) Педагогічні аксіоми як потужний ресурс соціальної педагогіки. In: Соціально-педагогічні засади підготовки фахівців в умовах освітніх трансформації. Вид-во ЖДУ ім. Івана Франка, Житомир, с. 10-67. ISBN 978-966-485-287-3

[img]
Перегляд
Text
Download (1MB) | Перегляд

Опис

Педагогічна аксіоматика – найменше розвинений аспект педагогіки, оскільки педагогіка використовує класичні наукові аксіоми. Специфічними аксиомами педагогіки через їх гуманітарний характер, через те, що гуманітарні науки користуються нечітким знанням, можна вважати положення педагогіки: постулати, парадигми, теореми, закони, принципи, закономірності, які доповнюють один одного. Нині стає зрозумілим, що педагогіка як наука має мати свій аксіоматичний базис.

Тип елементу : Розділ книги
Теми: B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне)
L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті
Користувач, що депонує: професор Олександр Вознюк
Дата внесення: 19 Лют 2023 19:59
Останні зміни: 19 Лют 2023 19:59
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/36182

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу