Сучасні інструменти маркетингу в діяльності підприємств готельно-ресторанного бізнесу

Фостолович В. А., Боцян Т. В. (2023) Сучасні інструменти маркетингу в діяльності підприємств готельно-ресторанного бізнесу. Інвестиції: Практика та досвід (5). С. 11–17. ISSN 2306-6814

[img]
Preview
Текст
Download (793kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: H Соціальні науки > HB Економічна теорія
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач: Інна Олександрівна Клімова
Дата подачі: 15 Черв 2023 08:48
Оновлення: 11 Лют 2025 11:45
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/37105

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу