Модель прогнозування поведінки покупця на основі технологій аналізу великих даних

Іваницька А. Ю., Іванов Д. Є., Зубик Л. В. (2021) Модель прогнозування поведінки покупця на основі технологій аналізу великих даних. Вісник Національного технічного університету "ХПІ". Серія : Інформатика та моделювання (2). С. 89–100. ISSN 2079-0031

[img]
Preview
Текст
Download (485kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: прогнозування поведінки; технології аналізу великих даних; модулі підбору реклами.
Класифікатор: T Технологія > T Технологія (Загальне)
Відділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій
Користувач: Олена Юріївна Усата
Дата подачі: 25 Черв 2023 17:43
Оновлення: 25 Черв 2023 17:43
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/37494

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу