Дискусія як інтерактивний прийом дослідження філософської основи художнього твору на уроці зарубіжної літератури (на матеріалі новели Томаса Манна "Маріо та чарівник")

Нагорна, А. Ю. (2005) Дискусія як інтерактивний прийом дослідження філософської основи художнього твору на уроці зарубіжної літератури (на матеріалі новели Томаса Манна "Маріо та чарівник"). ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (24). pp. 251-253.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (127kB) | Preview

Abstract

У статті порушується питання використання дискусії для дослідження на уроках зарубіжної літератури філософської основи художнього твору. На прикладі вивчення новели Томаса Манна "Маріо та чарівник" показано, що розгляд її філософського підґрунтя сприяє глибшому розумінню художнього твору.

Item Type: Article
Subjects: P Language and Literature > PN Literature (General)
Depositing User: Л. А. Лупаренко
Date Deposited: 16 Dec 2009 09:53
Last Modified: 14 Aug 2015 20:59
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3775

Actions (login required)

View Item View Item