Digital-маркетинг: сучасний стан і перспективи розвитку в Україні

Пойта І. О., Мосійчук І. В., Калініченко О. О. (2023) Digital-маркетинг: сучасний стан і перспективи розвитку в Україні. Бізнес Інформ (7). С. 219–224. ISSN 2222-4559

[img]
Preview
Текст
Download (462kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: H Соціальні науки > HB Економічна теорія
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач: Інна Олександрівна Клімова
Дата подачі: 06 Вер 2023 12:03
Оновлення: 06 Вер 2023 12:09
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/37865

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу