Формування професійної готовності майбутніх учителів математики: компетентнісний підхід

Семенець, Л. М. (2009) Формування професійної готовності майбутніх учителів математики: компетентнісний підхід. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (48). pp. 120-123.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (138kB) | Preview

Abstract

У статті з позицій компетентнісного підходу проаналізовано особливості формування професійної готовності майбутніх учителів математики до педагогічної діяльності, націленої на реалізацію розвивальної функції навчання; відповідно до визначеної структури професійної готовності розкрито зміст системи професійно-педагогічних компетентностей.

Item Type: Article
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education > LB2300 Higher Education
Q Science > QA Mathematics
Depositing User: Л. А. Лупаренко
Date Deposited: 21 Dec 2009 10:34
Last Modified: 14 Aug 2015 21:03
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3811

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year

View more statistics