Семенець, Л. М. (2009) Формування професійної готовності майбутніх учителів математики: компетентнісний підхід. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (48). pp. 120-123.
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (138kB) | Preview |
Abstract
У статті з позицій компетентнісного підходу проаналізовано особливості формування професійної готовності майбутніх учителів математики до педагогічної діяльності, націленої на реалізацію розвивальної функції навчання; відповідно до визначеної структури професійної готовності розкрито зміст системи професійно-педагогічних компетентностей.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Education > LB Theory and practice of education > LB2300 Higher Education Q Science > QA Mathematics |
Depositing User: | Л. А. Лупаренко |
Date Deposited: | 21 Dec 2009 10:34 |
Last Modified: | 14 Aug 2015 21:03 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3811 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |