Семенович Я. М., Шанскова Т. І. (2023) Формування природничо-екологічної компетентності дітей старшого дошкільного віку засобами експериментально-дослідницької діяльності. Актуальні проблеми початкової освіти: теорія і практика: збірник матеріалів Всеукраїнської з міжнародною участю науково-практичної конференції (24 жовтня 2023 року).
|
Текст
Download (343kB) | Preview |
Анотація
Формування в дітей дошкільного віку природничо-екологічної компетентності є важливою складовою цього процесу. Екологічне виховання визначається як педагогічна діяльність, яка спрямована на формування в дошкільників екологічної культури. Таким чином, вихователям важливо спрямовувати свої зусилля, щоб надати дітям природничі знання та виховати відповідальне ставлення до природного середовища.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
Користувач: | ПК Кафедра |
Дата подачі: | 28 Лист 2023 13:12 |
Оновлення: | 28 Лист 2023 13:12 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/38394 |
Actions (login required)
![]() |
Оглянути опис ресурсу |