Проблема формування діалогічної компетентності в дітей середнього дошкільного віку засобами сюжетно-рольових ігор

Шпіхернюк Д. О., Шанскова Т. І. (2023) Проблема формування діалогічної компетентності в дітей середнього дошкільного віку засобами сюжетно-рольових ігор. Актуальні проблеми початкової освіти: теорія і практика: збірник матеріалів Всеукраїнської з міжнародною участю науково-практичної конференції (24 жовтня 2023 року).

[img]
Preview
Текст
Download (289kB) | Preview

Анотація

У сучасному світі комунікативні навички відіграють важливу роль у дошкільному віці дітей та є передумовою для їх успішної соціалізації. Завдяки діалогічній компетентності діти середнього дошкільного віку вчаться висловлювати свої думки, спілкувалися, розуміти інших

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Користувач: ПК Кафедра
Дата подачі: 28 Лист 2023 13:13
Оновлення: 28 Лист 2023 13:16
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/38395

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу