Структурування адаптивного етапу навчання плаванню дітей до 3-х років

Азаренко, Т. Д., Пилипко, О. О. (2023) Структурування адаптивного етапу навчання плаванню дітей до 3-х років. Фізична культура, спорт та здоров'я нації (16). с. 5-14. ISSN 2071-5285

[img]
Перегляд
Text
Download (608kB) | Перегляд

Опис

Актуальність теми дослідження. На сьогоднішній день статистика свідчить про те, що стан здоров’я дитячого населення прогресивно погіршується. Тому розвиток імунопрофілактики, запобігання інвалідності та оздоровлення всіх вікових груп дітей являється актуальною складовою національної системи охорони здоров’я. Важливим є необхідність зміцнення здоров’я дітей з самого народження та придбання життєво необхідного досвіду вміти плавати в цілях безпеки і оздоровлення. У зв’язку з цим дослідження в галузі навчання плаванню дітей до 3-х років та створення відповідних методичних матеріалів є нагальними та актуальними. Метою даного дослідження стала розробка етапів навчання плаванню дітей до 3-х років у індивідуальному та груповому форматі з максимально доступною для освоєння фахівцями та батьками покрокової структури навчання необхідним навичкам. Під час проведення дослідження були використані такі методи, як: аналіз та узагальнення літературних джерел, педагогічне спостереження, опитування тренерів і батьків, анкетування, відеозйомка. Результати роботи. Здійснено структурування етапів навчання плаванню дітей до 3-х років. Визначено, що кожний етап має свою мету, завдання та засоби їхнього досягнення. Доведено, що адаптивний етап є найважливішою стартовою складовою у загальній програмі навчання плаванню. Він формує основу здорового сприйняття водного середовища та початкового етапу освоєння навичок плавання. Докладно представлено покрокове формування готовності дитини до навчання плаванню. Підкреслена значущість покрокового структурування розділів адаптивного етапу для підвищення кваліфікації фахівців у галузі раннього плавання. Висновки. Організація групових занять з плавання з дітьми до 3-х років повинна враховувати загальні етапи моторного онтогенезу та формування навичок у плавальному розвитку дитини. Сприятливе проходження адаптивного етапу забезпечує подальше успішне навчання плаванню. Адаптивний період у дітей різного віку має індивідуальні особливості і, відповідно, різну тривалість.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: діти, етапи, плавання, навчання, структурування
Теми: A Загальні роботи > AZ Історія науки. Гуманітарні науки
Підрозділи: Факультет фізичного виховання та спорту > Кафедра теоретико-методичних основ фізичного виховання та спорту
Користувач, що депонує: Unnamed user with email kaf.fiz.vyh@gmail.com
Дата внесення: 08 Січ 2024 12:31
Останні зміни: 08 Січ 2024 12:31
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/38670

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу