Структурування адаптивного етапу навчання плаванню дітей до 3-х років

Азаренко, Т. Д., Пилипко, О. О. (2023) Структурування адаптивного етапу навчання плаванню дітей до 3-х років. Фізична культура, спорт та здоров'я нації (16). pp. 5-14. ISSN 2071-5285

[img]
Preview
Text
Download (608kB) | Preview

Abstract

Актуальність теми дослідження. На сьогоднішній день статистика свідчить про те, що стан здоров’я дитячого населення прогресивно погіршується. Тому розвиток імунопрофілактики, запобігання інвалідності та оздоровлення всіх вікових груп дітей являється актуальною складовою національної системи охорони здоров’я. Важливим є необхідність зміцнення здоров’я дітей з самого народження та придбання життєво необхідного досвіду вміти плавати в цілях безпеки і оздоровлення. У зв’язку з цим дослідження в галузі навчання плаванню дітей до 3-х років та створення відповідних методичних матеріалів є нагальними та актуальними. Метою даного дослідження стала розробка етапів навчання плаванню дітей до 3-х років у індивідуальному та груповому форматі з максимально доступною для освоєння фахівцями та батьками покрокової структури навчання необхідним навичкам. Під час проведення дослідження були використані такі методи, як: аналіз та узагальнення літературних джерел, педагогічне спостереження, опитування тренерів і батьків, анкетування, відеозйомка. Результати роботи. Здійснено структурування етапів навчання плаванню дітей до 3-х років. Визначено, що кожний етап має свою мету, завдання та засоби їхнього досягнення. Доведено, що адаптивний етап є найважливішою стартовою складовою у загальній програмі навчання плаванню. Він формує основу здорового сприйняття водного середовища та початкового етапу освоєння навичок плавання. Докладно представлено покрокове формування готовності дитини до навчання плаванню. Підкреслена значущість покрокового структурування розділів адаптивного етапу для підвищення кваліфікації фахівців у галузі раннього плавання. Висновки. Організація групових занять з плавання з дітьми до 3-х років повинна враховувати загальні етапи моторного онтогенезу та формування навичок у плавальному розвитку дитини. Сприятливе проходження адаптивного етапу забезпечує подальше успішне навчання плаванню. Адаптивний період у дітей різного віку має індивідуальні особливості і, відповідно, різну тривалість.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: діти, етапи, плавання, навчання, структурування
Subjects: A General Works > AZ History of Scholarship The Humanities
Divisions: Faculty of Physical Education and Sport > Department of Theoretical and Methodological Foundations of Physical Education and Sport
Depositing User: Unnamed user with email kaf.fiz.vyh@gmail.com
Date Deposited: 08 Jan 2024 12:31
Last Modified: 08 Jan 2024 12:31
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/38670

Actions (login required)

View Item View Item