Ефективність новітніх засобів оптимізації процесу фізичного виховання дітей з вадами слуху

Футорний, С. М., Маслова, О. В., Гопей, М. М., Гопей, А. М. (2023) Ефективність новітніх засобів оптимізації процесу фізичного виховання дітей з вадами слуху. Фізична культура, спорт та здоров'я нації (16). с. 135-142. ISSN 2071-5285

[img]
Перегляд
Text
Download (410kB) | Перегляд

Опис

Актуальність теми дослідження. Збільшення обсягів теоретичного матеріалу та мінімізація кількості практичних годин у процесі сучасного фізичного виховання дітей з вадами слуху як результат дистанційної форми навчання внаслідок чотирирічного етапу пандемії та майже дворічного етапу воєнних дій потребує абсолютних змін у підходах щодо розробки та впровадження до навчального процесу новітніх педагогічних технологій, які повинні відповідати вимогам сьогодення України. Мета й методи дослідження. Мета – визначити ефективність розробки та апробації авторських засобів оптимізації процесу фізичного виховання дітей з вадами слуху. Методи дослідження: аналіз і узагальнення даних спеціальної науково-методичної літератури, моніторинг інформаційних ресурсів мережі Інтернет, анкетування, методи математичної статистики, методи комп’ютерного програмування (метод висхідної розробки), педагогічний експеримент. Результати роботи. була встановлена позитивна динаміка змін сумарної оцінки рівня прояву технічної, тактичної та теоретичної підготовки школярів з вадами слуху до та після проведення експерименту. Відбулись достовірні зміни морфофункціонального стану школярів у бік покращення середніх розрахункових значень життєвого та силового індексів. Ключові висновки. Сучасне покоління школярів з вадами слуху має сформовані особисті інтереси і потреби, які спрямовані на активну самореалізацію у суспільстві за умови підвищення рівня власного фізичного розвитку, фізичної підготовленості та працездатності за допомогою занять фізичними вправами за умови створення для них оптимальних можливостей використання пріоритетних видів рухової активності новітніми засобами.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: технології, школярі з порушеннями слуху, інформаційні мультимедійні технології, спортивні ігри, баскетбол
Теми: A Загальні роботи > AZ Історія науки. Гуманітарні науки
Підрозділи: Факультет фізичного виховання та спорту > Кафедра теоретико-методичних основ фізичного виховання та спорту
Користувач, що депонує: Unnamed user with email kaf.fiz.vyh@gmail.com
Дата внесення: 08 Січ 2024 14:37
Останні зміни: 08 Січ 2024 14:37
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/38689

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу