Розумове реагування студентів-користувачів мережі Інтернет на нові завдання

Шепельова, М. В. (2021) Розумове реагування студентів-користувачів мережі Інтернет на нові завдання. Психологічний журнал, 7 (9). с. 118-135. ISSN 2414-0023

[img]
Перегляд
Text
Download (1MB) | Перегляд

Опис

У статті представлено дослідження особливостей розумового реагування студентів на нові завдання, запропоновані у електронній формі під час дистанційного навчання. Вивчення особливостей розумового реагування студентів-користувачів мережі Інтернет на нові завдання здійснювалося так: 1) дослідження залученості студентів у Інтернет-середовище (із застосуванням авторського опитувальника (М. В. Шепельова), який складається з 20 питань); 2) аналіз виконання студентами творчих завдань (завдання «Крапки» та «Геометричні фігури», запропо�нованих В. О. Моляко у комплексі завдань для дослідження творчого мислення); 3) дослідження особистісних творчих характеристик студентів (опитувальник Ф. Е. Вільямса, модифікований О. Є. Тунік); 4) порівняння результатів, отриманих на попередніх етапах дослідження, для виявлення особливостей розумового реагування студентів-користувачів мережі Інтернет на нові завдання (із застосуванням критерію Фішера). Виявлено відмінності у залученості в Інтернет-середовище, у виконанні творчих завдань та особистісних творчих характеристиках між студентами, які виконали завдання завчасно, вчасно, пізніше та не виконали зовсім за дослідженими показниками. Здійснено характеристику студентів з різною швидкістю реагування.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: розумове реагування, творчість, творчі завдання, користувачі мережі Інтернет, залученість у Інтернет-середовище, студенти
Теми: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Підрозділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології
Користувач, що депонує: М.В. Шепельова
Дата внесення: 16 Січ 2024 12:14
Останні зміни: 16 Січ 2024 12:14
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/38782

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу