Ігрові технології як засіб розвитку творчих здібностей учнів на уроках в початковій школі

Садурська Л. М. (2024) Ігрові технології як засіб розвитку творчих здібностей учнів на уроках в початковій школі. Інноваційні процеси в дошкільній освіті: теорія, практика, перспективи Збірник наукових праць. С. 220–224.

[img]
Preview
pdf
Download (609kB) | Preview

Анотація

Суспільство пред'являє все більш складні вимоги до кожного покоління, що входить у життя. Молодший шкільний вік є періодом особливо швидкого набуття вмінь та навичок. Він є найвідповідальнішим періодом інтенсивного розвитку всіх психічних функцій, коли закладаються основи творчих здібностей, формується структура мотивів і потреб, моральних норм, самооцінки. Тому для дитини цей період – гарна можливість для розвитку здібностей до творчості. І від того, наскільки вона була використана, багато в чому залежить творчий потенціал дорослої особи. Вміння діяти творчо, що передбачає креативне мислення, продукування нових ідей, доброчесне використання та допрацювання чужих ідей, застосування своїх знань з метою створення нових об’єктів, вміння випробовувати нові ідеї, визначено як наскрізне в усіх ключових компетентностях на рівні Державного стандарту початкової освіти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.02.2018 N87.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: Ігрові технології, творчі здібності, початкова школа.
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Користувач: ПК Кафедра
Дата подачі: 31 Трав 2024 12:08
Оновлення: 31 Трав 2024 12:09
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/39907

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу