Калінін, В. О., Калініна, Л. В. (2024) Соціально-емоційне навчання в початковій школі в рамках впровадження стандарту Нової української школи. Соціально-психологічні ресурси особистості в екстремальних умовах: матеріали всеукраїнськоїнауково-практичноїконфе-ренції. pp. 171-176.
|
Text
Download (416kB) | Preview |
Abstract
В умовах сьогодення, молодші школярі стають найменш захищеною категорією та потребують психологічної підтримки у їх соціальноемоційній адаптації. Постійне відчуття дискомфорту, тривожності, нерозуміння та несприйняття того, що відбувається навколо, потребує їх психологічного захисту, адаптацію до стресових ситуацій.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Education > L Education (General) L Education > LB Theory and practice of education L Education > LB Theory and practice of education > LB1501 Primary Education L Education > LC Special aspects of education P Language and Literature > PR English literature |
Divisions: | Educational and Research Institute of Foreign Philology > Department of Intercultural Communication and Foreign Language Education |
Depositing User: | Юлія Климович |
Date Deposited: | 10 Jun 2024 09:45 |
Last Modified: | 10 Jun 2024 09:45 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/39976 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |