Соціально-емоційне навчання в початковій школі в рамках впровадження стандарту Нової української школи

Калінін, В. О., Калініна, Л. В. (2024) Соціально-емоційне навчання в початковій школі в рамках впровадження стандарту Нової української школи. Соціально-психологічні ресурси особистості в екстремальних умовах: матеріали всеукраїнськоїнауково-практичноїконфе-ренції. pp. 171-176.

[img]
Preview
Text
Download (416kB) | Preview

Abstract

В умовах сьогодення, молодші школярі стають найменш захищеною категорією та потребують психологічної підтримки у їх соціальноемоційній адаптації. Постійне відчуття дискомфорту, тривожності, нерозуміння та несприйняття того, що відбувається навколо, потребує їх психологічного захисту, адаптацію до стресових ситуацій.

Item Type: Article
Subjects: L Education > L Education (General)
L Education > LB Theory and practice of education
L Education > LB Theory and practice of education > LB1501 Primary Education
L Education > LC Special aspects of education
P Language and Literature > PR English literature
Divisions: Educational and Research Institute of Foreign Philology > Department of Intercultural Communication and Foreign Language Education
Depositing User: Юлія Климович
Date Deposited: 10 Jun 2024 09:45
Last Modified: 10 Jun 2024 09:45
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/39976

Actions (login required)

View Item View Item