Вознюк, О. В.
(2009)
Розвиток вітчизняної педагогічної думки: синергетичний підхід.
Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка.
ISBN 978-966-485-050-3
Опис
У монографії розглядається синергетичний підхід як метод аналізу розвитку вітчизняної педагогічної думки другої половини XX століття. Аналізуються синергетична парадигма пізнання світу, становлення та головні риси педагогічної синергетики - новітньої форми педагогічної рефлексії, яка осмислює, проектує та оптимізує педагогічні системи на основі синергетичних принципів, вивчає відомі педагогічні системи щодо наявності у них синергетичних рис.
Адресується науковцям, викладачам, студентам вищих навчальних педагогічних і історичних закладів.
Actions (login required)
 |
Перегляд елементу |