Розвиток вітчизняної педагогічної думки: синергетичний підхід

Вознюк О. В. (2009) Розвиток вітчизняної педагогічної думки: синергетичний підхід. Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка. ISBN 978-966-485-050-3

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (3MB) | Preview

Анотація

У монографії розглядається синергетичний підхід як метод аналізу розвитку вітчизняної педагогічної думки другої половини XX століття. Аналізуються синергетична парадигма пізнання світу, становлення та головні риси педагогічної синергетики - новітньої форми педагогічної рефлексії, яка осмислює, проектує та оптимізує педагогічні системи на основі синергетичних принципів, вивчає відомі педагогічні системи щодо наявності у них синергетичних рис. Адресується науковцям, викладачам, студентам вищих навчальних педагогічних і історичних закладів.

Тип ресурсу: Книга
Класифікатор: L Освіта > LA Історія освіти
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Користувач: Користувачі 341 не знайдено.
Дата подачі: 24 Лют 2010 09:14
Оновлення: 07 Бер 2016 01:01
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4036

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу