Роль графічного дизайну у рекламі та маркетингу: аналіз візуальних рекламних кампаній

Опанащук, А., Поліщук, О. П. (2024) Роль графічного дизайну у рекламі та маркетингу: аналіз візуальних рекламних кампаній. In: Збірник тез доповідей наукової конференції викладачів та молодих науковців ЖДУ імені Івана Франка з нагоди Днів науки.

[img]
Перегляд
Text
Download (474kB) | Перегляд
Тип елементу : Доповідь на конференції або симпозіумі (Стаття)
Теми: N Образотворче мистецтво > NC Малюнок. Дизайн. Ілюстрація
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра образотворчого мистецтва та дизайну
Користувач, що депонує: Олександр Кривонос
Дата внесення: 27 Черв 2024 11:11
Останні зміни: 27 Черв 2024 11:19
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/40519

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу