Роль графічного дизайну у рекламі та маркетингу: аналіз візуальних рекламних кампаній

Опанащук А., Поліщук О. П. (2024) Роль графічного дизайну у рекламі та маркетингу: аналіз візуальних рекламних кампаній. In: Збірник тез доповідей наукової конференції викладачів та молодих науковців ЖДУ імені Івана Франка з нагоди Днів науки.

[img]
Preview
Текст
Download (474kB) | Preview
Тип ресурсу: Доповідь на конференції або симпозіумі (Стаття)
Класифікатор: N Образотворче мистецтво > NC Малюнок. Дизайн. Ілюстрація
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра образотворчого мистецтва та дизайну
Користувач: Олександр Миколайович Кривонос
Дата подачі: 27 Черв 2024 11:11
Оновлення: 27 Черв 2024 11:19
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/40519

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу