Цільові орієнтири розвитку особистості у системі освіти: інтегративний підхід

Вознюк, О. В., Дубасенюк, О. А. (2009) Цільові орієнтири розвитку особистості у системі освіти: інтегративний підхід. Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, Житомир. ISBN 978-966-485-054-1

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (11MB) | Preview

Abstract

Монографія є комплексним міждисциплінарним дослідженням, в якому розглядаються наукові основи телеології особистості у системі освіти. Вперше обгрунтовані: універсальний пояснювальний принцип психолого-педагогічних та загальнонаукових феноменів; психолого-педагогічний аспект універсальної парадигми розвитку; авторська концепція розвязання проблемних ситуацій, прийняття рішення; структура людини; інтегративний психолого-педагогічний та філософсько-природничий підхід до цілей та механізмів розвитку особистості у контексті освітньої траєкторії. Репрезентується нова навчальна дисципліна - інтегративне людинознавство. Для науковців, викладачів, аспірантів, студентві , магістрів вищих педаогічних закладів, педаогічних працівників, усіх, хто цкавиться проблемами освіти та розвитку особистості.

Item Type: Book
Subjects: L Education > L Education (General)
Divisions: Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of theory and methods of preschool and inclusive education
Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of Pedagogy
Depositing User: Л. А. Лупаренко
Date Deposited: 10 Mar 2010 12:08
Last Modified: 07 Mar 2016 01:01
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4073

Actions (login required)

View Item View Item