Дизайн візуальних комунікацій: теорія та практика в умовах сьогодення

Колесник Н. Є. (2024) Дизайн візуальних комунікацій: теорія та практика в умовах сьогодення. Збірник тез доповідей наукової конференції викладачів та молодих науковців Житомирського державного університету імені Івана Франка з нагоди Днів науки : збірник тез доповідей (електронне видання), 16-17 травня 2024 р. С. 54–57.

[img]
Preview
Текст
Download (389kB) | Preview

Анотація

У статті розглянути основні аспекти теорії та практики дизайну візуальних комунікацій у сучасному світі. Автором виявлено, що знання теоретичних аспектів візуальної комунікації дозволяє дизайнерам розуміти основи сприйняття та ефективності комунікації через візуальні засоби. Представлено, що практичні методи візуальної комунікації включають в себе використання різноманітних інструментів та технологій для створення візуальних елементів.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: дизайн, Дизайн візуальних комунікацій, бренд, візуалізація, контент.
Класифікатор: N Образотворче мистецтво > N Візуальні мистецтва (Загальне). Фотографія
N Образотворче мистецтво > NC Малюнок. Дизайн. Ілюстрація
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра образотворчого мистецтва та дизайну
Користувач: Наталія Колесник
Дата подачі: 25 Лип 2024 21:49
Оновлення: 25 Лип 2024 21:49
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/40840

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу