Створення позитивного іміджу: прагматична спрямованість функціонування евфемізмів

Кантур, К. О. (2010) Створення позитивного іміджу: прагматична спрямованість функціонування евфемізмів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (49). pp. 141-144.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (130kB) | Preview

Abstract

Стаття висвітлює питання, пов’язані з функціонуванням евфемізмів та їх прагматичними завданнями в політичному комунікативному просторі, шляхом визначення соціальних та політичних факторів, що обумовлюють поновлення евфемістичного простору новими одиницями для створення позитивного іміджу, а також аналізу концептуально-семантичних і прагматичних особливостей евфемізмів у різних типах дискурсу.

Item Type: Article
Subjects: P Language and Literature > P Philology. Linguistics
Depositing User: Л. А. Лупаренко
Date Deposited: 11 Mar 2010 10:06
Last Modified: 14 Aug 2015 21:23
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4085

Actions (login required)

View Item View Item