Предій, Ю. Д.
(2010)
Комунікативно-прагматичний аспект дослідження текстів Інтернет-оголошень (на матеріалі англомовних текстів оголошень про роботу).
ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (49).
с. 198-201.
Опис
Стаття, що пропонується до розгляду, присвячена дослідженню текстів які функціонують у віртуальному середовищі Мережі Інтернет. На прикладі корпусу текстів оголошень близьких за тематикою було розглянуто моделі адресанта та адресата, виділено їх особливі та специфічні риси. Шляхом якісного та елементів кількісного аналізу було визначено, що афективно-оцінна лексика відіграє визначну роль у комунікативно-прагматичному спрямуванні текстів оголошень.
Actions (login required)
|
Перегляд елементу |