Комунікативно-прагматичний аспект дослідження текстів Інтернет-оголошень (на матеріалі англомовних текстів оголошень про роботу)

Предій, Ю. Д. (2010) Комунікативно-прагматичний аспект дослідження текстів Інтернет-оголошень (на матеріалі англомовних текстів оголошень про роботу). ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (49). pp. 198-201.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (142kB) | Preview

Abstract

Стаття, що пропонується до розгляду, присвячена дослідженню текстів які функціонують у віртуальному середовищі Мережі Інтернет. На прикладі корпусу текстів оголошень близьких за тематикою було розглянуто моделі адресанта та адресата, виділено їх особливі та специфічні риси. Шляхом якісного та елементів кількісного аналізу було визначено, що афективно-оцінна лексика відіграє визначну роль у комунікативно-прагматичному спрямуванні текстів оголошень.

Item Type: Article
Subjects: P Language and Literature > PE English
Depositing User: Л. А. Лупаренко
Date Deposited: 12 Mar 2010 11:19
Last Modified: 14 Aug 2015 21:25
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4099

Actions (login required)

View Item View Item