Підготовка майбутніх учителів до формування безпечної поведінки підлітків у позаурочній діяльності. Методичні рекомендації

Васильєва, Р. Ю. (2010) Підготовка майбутніх учителів до формування безпечної поведінки підлітків у позаурочній діяльності. Методичні рекомендації. Manual. Вид-во ЖДУ ім. І.Франка, Житомир. (In Press)

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (287kB) | Preview

Abstract

У рекомендаціях висвітлюється сутність понять та методів формування безпечної поведінки підлітків у позаурочній діяльності, що підлягають освоєнню майбутніми вчителями у процесі їх діяльнісної підготовки. У вступі подано основні поняття та етапи формування безпечної поведінки підлітків, а також методичні рекомендації до організації та проведення курсу підготовки. У структурі кожної практичної роботи виділено теоретичний, практичний блоки, блок контролю та самоконтролю та професійно-педагогічних рис. Теоретичний блок містить основні відомості стосовно теми вивчення (означення, класифікації, принципи, умови реалізації тощо). Практичний – проблемні питання на рівні пізнання, розуміння, застосування, аналізу, синтезу та оцінки та практичні завдання, що спрямовані на оволодіння гностичними, проектувальними, конструктивними, організаторськими, комунікативними вміннями до зазначеної діяльності. Контролю та самоконтролю – тестові завдання до теми, що вивчається. В останньому блоці визначені особистісні риси майбутнього вчителя, які розвиваються при вивчені теми практичної роботи.

Item Type: Monograph (Manual)
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education > LB2300 Higher Education
Depositing User: Л. А. Лупаренко
Date Deposited: 22 Apr 2010 09:21
Last Modified: 21 Aug 2015 14:25
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4166

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year

View more statistics