Краудфандинг як інструмент відновлення туристичної інфраструктури України: механізми залучення та маркетингові стратегії

Калініченко О. О., Мосійчук І. В., Пойта І. О. (2024) Краудфандинг як інструмент відновлення туристичної інфраструктури України: механізми залучення та маркетингові стратегії. In: II Міжнародна науково-практична конференція «Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму України», 26-27 листопада 2024 р., Харків.

[img]
Preview
Текст
Download (147kB) | Preview
Тип ресурсу: Доповідь на конференції або симпозіумі (Плакат)
Класифікатор: H Соціальні науки > HB Економічна теорія
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач: Інна Олександрівна Клімова
Дата подачі: 02 Січ 2025 14:48
Оновлення: 02 Січ 2025 14:57
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/42191

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу