Калініченко О. О., Мосійчук І. В., Пойта І. О. (2024) Краудфандинг як інструмент відновлення туристичної інфраструктури України: механізми залучення та маркетингові стратегії. In: II Міжнародна науково-практична конференція «Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму України», 26-27 листопада 2024 р., Харків.
|
Текст
Download (147kB) | Preview |
Тип ресурсу: | Доповідь на конференції або симпозіумі (Плакат) |
---|---|
Класифікатор: | H Соціальні науки > HB Економічна теорія |
Відділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи |
Користувач: | Інна Олександрівна Клімова |
Дата подачі: | 02 Січ 2025 14:48 |
Оновлення: | 02 Січ 2025 14:57 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/42191 |
Actions (login required)
![]() |
Оглянути опис ресурсу |