Розвиток емпатійності як умови соціально-психологічної адаптації молодих учителів

Максимець, С. М. (1998) Розвиток емпатійності як умови соціально-психологічної адаптації молодих учителів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (2). pp. 28-30. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (95kB) | Preview

Abstract

Досліджується проблема емпатійності студентів педвузу як фактора їх подальшої соціальної та професійної адаптації. Розглядаються шляхи розвитку емпатійності майбутніх учителів

Item Type: Article
Subjects: B Philosophy. Psychology. Religion > BF Psychology
Divisions: Faculty of Socio-Psychological > Department of General, Developmental and Educational Psychology
Depositing User: Т.П. Войтко
Date Deposited: 26 Oct 2008 19:44
Last Modified: 14 Aug 2015 14:01
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/422

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year

View more statistics