Концептуалізація негативних емоцій в американському віршованому дискурсі для дітей

Наконечна, Ю. С. (2010) Концептуалізація негативних емоцій в американському віршованому дискурсі для дітей. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (51). pp. 210-214.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (260kB) | Preview

Abstract

Стаття присвячена особливостям концептуалізації негативних емоцій у віршованому дискурсі для дітей на прикладі емоції "страх". У роботі проводиться аналіз одиниць лексико-семантичного поля "страх" та визначаються ступені інтенсивності прояву цієї емоції на вербальному рівні. Виокремлюються елементи структури концепту СТРАХ та здійснюється аналіз їх вербальної репрезентації у текстах творів.

Item Type: Article
Subjects: P Language and Literature > PS American literature
Depositing User: Л. А. Лупаренко
Date Deposited: 21 Jun 2010 11:45
Last Modified: 14 Aug 2015 21:34
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4236

Actions (login required)

View Item View Item