Реклама як агент ґендерної соціалізації особистості: до питання толерантності

Котова-Олійник, С. В. (2010) Реклама як агент ґендерної соціалізації особистості: до питання толерантності. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (50). pp. 17-21.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (156kB) | Preview

Abstract

У статті розглядається роль реклами в суспільстві масового споживання та її вплив на життя сучасної людини. Проаналізовані особливості соціалізації особистості, зокрема ґендерної. Визначено місце реклами як одного з провідних агентів ґендерної соціалізації в сучасній культурі. Підняте питання дотримання толерантності як важливого демократичного принципу в сучасній українській рекламі.

Item Type: Article
Subjects: H Social Sciences > H Social Sciences (General)
Depositing User: Л. А. Лупаренко
Date Deposited: 22 Jun 2010 07:41
Last Modified: 14 Aug 2015 21:35
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4245

Actions (login required)

View Item View Item