Реклама як агент ґендерної соціалізації особистості: до питання толерантності

Котова-Олійник, С. В. (2010) Реклама як агент ґендерної соціалізації особистості: до питання толерантності. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (50). с. 17-21.

[img]
Перегляд
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (156kB) | Перегляд

Опис

У статті розглядається роль реклами в суспільстві масового споживання та її вплив на життя сучасної людини. Проаналізовані особливості соціалізації особистості, зокрема ґендерної. Визначено місце реклами як одного з провідних агентів ґендерної соціалізації в сучасній культурі. Підняте питання дотримання толерантності як важливого демократичного принципу в сучасній українській рекламі.

Тип елементу : Стаття
Теми: H Соціальні науки > H Соціальні науки (Загальне)
Користувач, що депонує: Л. А. Лупаренко
Дата внесення: 22 Черв 2010 07:41
Останні зміни: 14 Серп 2015 21:35
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4245

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу